piątek, 17 lutego 2012

Trójka!

     Od ponad roku moje radio w pokoju jest nastawione na polskie radio. Głównie Trójka, która jest moją ulubioną, czasem też Czwórka. Dlaczego? a to dlatego, że potrzebowałam takiego radia, w którym będzie puszczana lubiana przeze mnie muzyka, a audycje będą mnie interesowały. I tak kiedyś żaląc się mojemu bratu on zaproponował mi posłuchanie Trójki. no i tak mnie wciągnęło.
Jeśli chodzi o ulubione audycje... To na pewno będzie to Lista Przebojów Trójki. Piotr Baron i Marek Niedźwiecki robią to dobrze!:) co piątek od 19.07 do 22. To dla mnie jak nabożeństwo. nigdzie nie wychodzę (chyba, że w nagłych wypadkach) tylko słucham.
W tonacji Trójki. Szczególnie we wtroki. Od 14.05 trwa godzinę. Wiele piosenek, które są w moim telefonie pochodzą z tej audycji. Anna Gacek - niesamowita kobieta wiedząca co robi i Pan Wojciech Mann. Jejku, chciałabym zobaczyć Jego kolekcję płyt.

   No i jeszcze Czwórka. To radio ma dużo audycji tematycznych, które są bardzo różnorodne. Od 3 godzin rozmów angielskiego po rytmy reeggae. To jest chyba jedyne radio, które tak często puszcza hip- hop. Chociaż ja nie jestem wielką fanką tego stylu to fajnie czasem posluchać czegoś odmiennego. Tak więc LUBIĘ!

Lova, Aleksandra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz